Kwaliteit

BIJ ONS Zorgt staat voor kwaliteit en heeft daarom een GGZ Psycholoog aangetrokken om de kwaliteit van de zorg te versterken.

Vanaf 1 januari 2023 zal BIJ ONS Zorgt een traject ingaan om een erkende kwaliteitscertificering te verkrijgen.

Klachtenregeling

BIJ ONS Zorgt wil graag naar uw volle tevredenheid functioneren. Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Heeft u vragen of opmerkingen over de hulp die BIJ ONS Zorgt biedt of bent u ontevreden? Laat het alstublieft weten, want dit geeft ons de kans onze dienstverlening te verbeteren.

Wij gaan graag met u in gesprek en verwachten er dan samen uit te komen. Wanneer u een klacht heeft over onze dienstverlening, kunt u dat op de volgende manieren kenbaar te maken:

  • U kunt de klacht bespreken met uw begeleider of met diens leidinggevende.
  • Wilt u de klacht liever melden via de mail dan kan dat via het rechter formulier
Klachtenformulier
Via beide wegen proberen wij binnen een termijn van twee weken samen tot een oplossing te komen. Wanneer dit niet leidt tot het gewenste resultaat dan kunt u een melding doen via onderstaande link, naar ons externe klachtenfunctionaris.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram